sunnuntai 14. toukokuuta 2017

Mitä kuuluu?

Pitkästä, pitkästä aikaa täällä blogin puolella! Kirjoitan nyt aiheittain kuulumistani ja myöhemmin tulossa sitten tarkempaa selostusta esimerkiksi ratsastuksistani kuvien kera!

Miten menee?

Päällisin puolin mulla menee tosi hyvin. Enää muutama viikko koulua jäljellä ja pääsee jo kauan odotetulle kesälomalle! Sään puolesta ei kovin kesäistä ole ollut, sillä koko toukokuun ajan on satanut lähes joka päivä lunta. Yhteen päivään mahtuu niin monta sääilmiötä, ettei pysy itse edes perässä. Aamulla olen pukemassa kevättakkia päälle, mutta sitten mulle sanotaan, että myöhemmin päivällä on luvattu pakkasta ja lumisadetta.. noh, ei muuta kun paksumpaa takkia päälle.

Tänä vuonna mua on vaivannut hirveästi se, että musta tuntuu, että oon kokoajan kipeänä. En tule kunnolla kipeeksi vaan vähän väliä on pikkuisen kurkku kipeä, nenä tukossa yms. Alkuviikosta mulla oli kurkussa sellainen kuristava/paineen tunne, ja tietysti googlettelin ja luin kaiken, mistä voisi johtua. Luultavasti niskakivuista tulevaa ja venyttelinkin sitten kunnolla parina päivänä niskoja, ja kipu lähti pois.

Vappuna tämän näköistä

Koulu?

Tällä hetkellä koulussa on tosi kivaa, sillä lukiojakson jälkeen on päässyt niin helpolla! Tässä viikon aikana oon miettinyt kuitenkin, onkohan tää oikea ala mulle, mutta nyt kahdenkirjaista kirjanpitoa tehdessä homma tuntuu ihan omalta. Ainoa huono puoli tämän alan opiskelussa on se, että niska- ja hartiaseutu ja selkä on usein jumissa, kun joudutaan istumaan päivät pitkät tietokoneella.


Hevoset?

Ihan mahdotonta uskoa, että vuosi sitten hepat pääsivät laitumelle 18.5.. Luulen, että tänä vuonna menee kesäkuun puolelle tai ainakin ihan loppukuuhun, ellei ihan ihmeitä tapahdu.

Olen taas ratsastanut enemmän kuin koskaan ja liikuttanut joka päivä ainakin yhden hevosen ja useimmiten jopa kolme. On kyllä ilahduttavaa huomata, että kirjoitan meidän liikutusvihkoon joka päivälle jonkun hevosen nimen!

Kävimme alku kuusta koittamassa yhtä hevosta, mutta sen kohdalla ei napannut. Aiemminkin jo puhuin, että olen menossa Papsun kanssa kisoihin, jos vaan saadaan yhteisymmärrystä. Eilen sain kisapäivänkin tietoon :D, joten eiköhän meidät löydä kisoista kesällä (, kunhan vain saadaan vielä laukat kuntoon ja heppa koppiin). Ollaan muutamana päivänä tehty Papsun kanssa koppiharjoittelua, joka on sujunut kyllä yllättävän hyvin! Täytyy koputella puuta, että homma jatkuu samanlaisena.


Blogi (+ instagram) ?

Lukio jakson loputtua olen ottanut niin lunkisti, että bloginkin kirjoittaminen on jäänyt sivuun. Toivottavasti tämä kuitenkin oli pisin tauko, minkä olen pitänyt ja jatkossa päivitän blogia sekä instagramia useammin.

Oikein hyvää sunnuntaita ja muistakaahan onnitella äitejänne!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti