maanantai 20. kesäkuuta 2016

Ensimmäiset ulkokisat 19.6.

Olimme eilen Pumpulin kanssa koulukisoissa Maple'silla, Turkhaudalla.  Pumpuli oli vähän villi tullessaan hevoskopista ulos. Pidin Pumpulia kiinni sen aikaa kun äiti laittoi satulaa niin Pumpuli tietysti siinä sitten heilutteli päätään ja osui turvallaan mun naamaan ja mulle tuli huuleen haava. Painelin sitä sitten paperilla ja sanoinkin, että kyllä se haava unohtuu ratsastaessa niin kuin unohtuikin.


Alkuun käveltiin semmoisella nurmialueella, kun odotettiin verryttelyyn/maneesiin pääsyä. Maneesissa oli kilpailun ensimmäinen luokka eli raviohjelma, sillä kenttä oli vielä aamusta märkä, mutta muut luokat olivat sitten ulkokentällä.


Pumpuli meni tosi rennosti ja hyvin alkuverryttelyssä, eikä ihmetellyt/pelännyt maneesissa muuta kuin ensimmäisellä kierroksella. Kentälle päästessä Pumpuli ihmetteli yhtä kulmaa ja sitten kun pääsin radalle ihmetteli tuomarin autoa.



Radalla meni paaaljon huonommin kuin verkassa eikä laukkaosuus onnistunut taaskaan, mutta sentään ympyrät onnistu suht. hyvin. En ollut hirveän tyytyväinen suoritukseen, mutta pääsimpä ainakin tavoitteeseeni: "en halua olla viimeinen, mieluummin vaikka toisiksi viimeinen". Olin seitsemäs prosentein 55,250%. Luokassa oli yhteensä 13 osallistujaa.



Ps. Unohdin viime postauksessa mainita, että mulle tuli torstaina tieto opiskelupaikasta ja pääsin juuri sinne minne halusinkin, eli Tavastialle suorittamaan liiketalouden perustutkintoa. Oon jo tosi innoissani uudesta koulusta ja syksystä, etten malta odottaa, mutta toisaalta onhan tämä lomailu ja kesäkin ihanaa aikaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti