perjantai 4. maaliskuuta 2016

MAALISKUU

Tänään hieman pikaisempi postaus, sillä oli pakko tulla kertomaan teille kuulumisia. Mulla on ollut paljon ideoita ja inspiraatiota tän blogin suhteen, mutta koneelle saakka en ole kerennyt. Muokkasin kuitenkin hieman ulkoasua ja uusi banneri on työn alla. Mutta nyt kuitenkin aiheeseen:

Mulla alko viikko sitten hiihtoloma, joka on jo melkein loppu! Hirveen nopeesti on loma mennyt, ja
nyt ollaan jo maaliskuussa. Mitään suunnitelmia lomaksi ei ollut paitsi tänään menemme katsomaan lätkäpeliä. Oon koko viikon pääasiassa ratsastanut, ja nyt kun olen ainakin melkein parantunut niin oon päässyt myös hiihtämään. Sää on ollut tosi kiva koko viikon ajan, on ollut aurinkoista monena päivänä, vähän pakkasta, eikä oo satanut mitään.

Olin eilen ratsastamassa Papsulla pitkästä aikaa. Meni ihan kivasti, kun alkoi kuuntelemaan apuja, sillä alkuun meni ihan omiaan ja pari kertaa hyppi pystyyn. Tänään olin ratsastamassa Pumpulilla. Pumpulin satula on ollut epäsopiva, niin nyt menin ratsastusvyöllä. En oo aikasemmin ratsastanut vyöllä, mutta oli kivaa vaihtelua ja oon aiemmin harkinnut ratsastusvyön ostamista Gikalle.


Eilen Gikan etujalat kengitettiin ja ens viikolla sitten takajalat, toivotaan nyt vaan, että kengät pysyvät jalassa sen aikaa. Ollaan menty nyt viime päivinä Gikan kanssa maastossa ja pellolla, mutta nyt päästään myös kentälle, sillä iskä lanasi kentän tänään.

Ollaan menossa sunnuntaina Horse Fairiin, jos sieltä löytyisi sitten jotain kivaa ostettavaa. Mitään ihmeempiä en kyllä nyt tarvitse, ja muutenkin mennään Tampereelle hevosmessuille, niin sieltä voi sitten ostaa, jos Helsingistä ei mitään löydy! Kuinka moni on menossa messuille?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti