lauantai 19. joulukuuta 2015

LUUKKU 18 & 19: Joululoma

Moikka! Vihdoin kauan odotettu loma on täällä, vaikkei siltä yhtään tunnukkaan..lunta ei enään taaskaan ole, sillä se kerkesi eilen sulaa ja vettäkin satoi kaatamalla, kun olin ratsastamassa Pumpulilla.  En oikeestaan vieläkään käsitä, että mulla on enään puol vuotta peruskoulua jäljellä. Tuntuu vaan niin oudolta, kun justhan mä vasta tulin seiskalle!


Todistus oli tosi hyvä verrattuna siihen mitä odotin. Sain kympin saksasta, liikasta, atk:sta ja ussasta, enkusta seiskan ja loput ysejä. Oon tositosi tyytyväinen, enkkua toki voisi parantaa..ja tietysti muissakin parantamisen varaa.



Mulla ei oikeastaan oo (vielä) mitään suunnitelmia lomaksi. Käydään joku päivä vielä ostamassa lahjoja ja muita juttuja aattoa varten ja viimehetken siivoukset täytyy tietysti vielä tehdä. (Kuinkakohan monta kertaa sanoin sanan vielä?:D)

Oikein mukavaa lomaa kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti